Podsumowanie roku 2018!




Hejka.
Zapraszam na moje podsumowanie roku! :)
Ten rok nie był najlepszy ani pod względem czytelniczym ani życiowym. Chociaż nie mogę powiedzieć, że działy się okropne rzeczy, po prostu czuję jakbym poniosła więcej porażek niż sukcesów. Jednak osiągnęłam w tym roku coś, na co pracowałam przez dwa lata liceum prawie codziennie. Osiągnęłam prawie 100% wynik na jednej z matur rozszerzonych (dla niektórych może to żaden sukces, ale dla mnie to był cud :)), co przyniosło mi wielką radość i potwierdziło, że sukces osiągnę tylko wtedy, gdy będę mieć silną determinację i poświęcę się całkowicie. Z tym mottem ruszam w rok 2019, na który mam małe plany i mam wielką nadzieję, że się udadzą. Bo to moje marzenie. :)

No to teraz, ile książek przeczytałam?
W roku 2017 - 107
W roku 2018?
Tutaj liczba ta wynosi 51. O połowę mniej niż w tamtym roku. Nie będę tu na nic zwalać winy, po prostu stało się jak stało, nie będę gonić za rekordami. :) Cieszę się, że i tak dużo przeczytałam. 

Teraz podzielmy tę liczbę na języki:
  • po polsku - 26
  • po angielsku - 25 książek

Liczba obserwowanych to 90. I naprawdę dziękuję każdej osobie, która w jakimś stopniu zainteresowała się moim blogiem. To dla mnie wielki zaszczyt. <3

Także to tyle. :) Jeśli jesteście ciekawi jakie książki w tym roku pożarłam, wszystko jest na moim porfilu lubimyczytac. LINK

Teraz wy się pochwalcie waszymi wynikami! :)

I życzę wam szalonego sylwestra i szczęśliwego nowego roku! Spełnienia marzeń wszystkim. :*




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia