MALUM - Amo Jones. Historia Tillie i Nate'a ze Srebrnego Łabędzia.



Malum: część 1
Seria: Elite Kings' Club
Amo Jones
Data wydania: 12.03.2019r.

Srebrny Łabędź, Marionetka, a już za kilka dni kolejna część. I mam nadzieję, że sięgniecie po Tacet a Mortuis, który za kilka dni ma w Polsce premierę. 
BO.
MALUM, czyli czwartą część CHCECIE PRZECZYTAĆ. A żeby ją przeczytać, cóż, jesteście skazani na te trzy książki najpierw. :D

Ja Wam mówię, że ta książka całkiem inaczej wygląda. Tutaj nie mamy już nierozważnej, naiwnej, czasami głupiej Madison. W Malum, mamy historię Nate'a i Tillie.

Czyli książkę duetu, który pokochałam w trylogii Elite King's Club.
Nate był taki figlarny, zabawny, oczywiście przystojny. Świetny 'brat' dla Madison.
Tillie zaś... była naprawdę fajną dziewczyną polubiłam ją od razu.
Więc ta książka to ideał, bo ma bohaterów, których uwielbiałam w tamtej trylogii.
Nie za bardzo mamy tutaj Madison i Bishopa i dla mnie - super. Oni mieli własną historię, ja właśnie chciałam samego skupienia na Nacie i Tillie, tylko że... dostałam nie to, czego się spodziewałam. Oczywiście Amo zawsze zaskakuje i nigdy nie da się wrzucić w schematy.


To, co rzuca się w oczy, to fakt, jaka ta książka jest dojrzała i właśnie to mi się spodobało najbardziej. Tillie myśli, nie da sobie w kaszę nadmuchać, ona nie bawi się w głupie gierki. Wie co chce, zna swoją wartość i nie da się poniewierać. To silna babka, dziewczyna, która jest przykładem mądrości, rozwagi, siły. UWIELBIAM JĄ. I to, że już skończyłam książkę... tak bardzo chcę, by ta historia o niej się nie kończyła i trwała wiecznie, bo to Tillie stała się jedną z moich ulubionych bohaterek literackich i chcę o niej czytać jak najwięcej. Bo to, co przeżyła jest dla mnie niewyobrażalne i nie wiem jak ona sobie z tym potrafi radzić. I też mam tyle pytań, dlaczego Amo postanowiła dać jej TAKIEGO kopa. Dlaczego ona to zrobiła naszej Tillie? Nate'owi też... ale.. no..

O Nacie nie mogę powiedzieć tego samego. Był pod JEDNYM względem BARDZO rozważny, odpowiedzialny i tutaj, biję mu takie wielkie, ogromne oklaski. Moje serce za każdym razem topniało, gdy widziałam go w takiej roli. <3 Kompletnie się po nim nie spodziewałabym takiego zachowania, a tu proszę - Nate mnie zaskoczył. Jednak poza tym jednym faktem... ja nie wiem, gdzie Nate z poprzednich książek zniknął. Często naprawdę nie rozumiałam jego powodów do nienawiści i zachowań, tego w jaki sposób postępował. Nate tu zaskakuje. Kiedy myślisz, że już go znasz, rozgryzłaś... nie, mowy nie ma, bo dzieje się coś, co znowu wciąga cię w wir niewiedzy i zdezorientowania. Szczególnie na końcu książki.... O CO CHODZI? O CO CHODZI W TEJ CAŁEJ HISTORII W TYM WSZYSTKIM? :D Naprawdę myślałam, że wiem dużo, ale to zakończenie sprawiło, że w sumie to ja nie wiem nic, i jednak oczekuję odpowiedzi w następnej książce, please. Mam nadzieję, że autorka trochę to wszystko wyjaśni, bo już nie wiem, co było ZAPLANOWANE, a co jednak nie. Nie wiem też... kim Nate tak naprawdę jest. Jakim naprawdę jest człowiekiem. Jejuu jak ja bardzo bym chciała takie wiecie, bardzo obszerne rozdziały z jego perspektywy.

Ogólnie cała historia jaka w tych książkach się toczy mega mnie intryguje. Jest tyle tajemnic, i jest tyle do poznania. Cała historia chłopaków z Elite Kings i jaka jest ich rola w świecie. The Lost Boys. Perdita. To wszystko jest owiane tajemniczością i czymś nowym, o czym wcześniej jeszcze nie czytałam. To dla mnie jest bardzo intrygujące, ciekawe i naprawdę chcę więcej, więcej, więcej!

Jestem zaskoczona, że ta książka ma taki poziom. Bo jest świetna. Naprawdę świetna. Nie mogę się doczekać kolejnych pięknych, zwariowanych części. No i odpowiedzi na multum moich pytań. :D

NAJLEPSZE CYTATY!

"I guess fear does weird things to different people. To me, I fight where some flight. If Nate wants a challange, I'll give him a war."

"Love is savage, love is blind, love is something they may not find…"

 









18 komentarzy:

  1. Ta okładka jest fenomenalna! *_* Fajnie, że Ci się tak spodobały te książki. :) Mnie niestety do nich zupełnie nie ciągnie. ;/

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałe, nie wszystko dla każdego.
      Ej no, ale okładki to jednak te książki mają boskie! :D

      Usuń
  2. Teść może mi się spodobać ale okładka ;/ nie specjalnie moja estetyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już właśnie kwestia gustu, mnie akurat się bardzo podobają, bo są inne. Ale w tym przypadku niekoniecznie trzeba oceniać treści po okładce, nie jest strasznie. :D

      Usuń
  3. Ach, uwielbiam, ale czytałaś moją opinię to pewnie wiesz :D
    No ja to i tak czekam na dwa tomy od Brantleyu bo to mój mężulek jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Brantley też mnie bardzo interesuje. <3 Kurczę jestem bardzo podekscytowana. :D

      Usuń
  4. Różnie piszą o tych książkach, na chwilę obecną się powstrzymam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym przypadku trzeba samemu się jednak przekonać czy się podoba. :D Jedni kochają, drudzy omijają szerokim łukiem. :D Kwestia czytelniczego gustu.

      Usuń
  5. Trzeba przyznać, że Nate to jedyny bohater tej autorki, którego nie ma się ochoty rozszarpać. Z chęcią poznam tę historię :D

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha masz rację, przynajmniej jeśli chodzi o te książki, w Malum zaś.. cóż, widzimy jego inną stronę troszkę. :D

      Usuń
  6. Bożeeeee XD Chcę już trzeci tom :o Uwielbiam tę serię :D a Ty tylko podsycasz apetyt xD
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHA, ej ja tak bardzo chcę TEN tom w Polsce, tak szybko... ludzie muszą poznać historię Nate'a i Tillie!

      Usuń
  7. Zarówno okładka jak i treść wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku "interesujące" to za słabe określenie tego co się dzieje w tej serii. To istna BOMBA.:D

      Usuń
  8. Mi "Srebrny Łabędź" nie podobał się w ogóle. Mimo pięknej okładki, bardzo się zawiodłam na treści i nie mam zamiaru kontynuować historii Madison i Bishopa, którzy byli dla mnie jednymi z najgorszych bohaterów jakich "poznałam" w książkach. Ale, jako że jestem masochistką i że nie skreślam autorów po jednej książce (zwykle staram się dawać im jeszcze szansę), to gdyby powyższa książka została wydana, to myślę że bym przeczytała. Kiedyś jakby mnie naszła ochota. Jednak po Łabędziu nie szczególnie mam na to ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, no niestety bohaterowie tutaj mają wiele wad jeśli chodzi o Madison i Bishopa, jednak mnie historia w tle i ta cała zgraja chłopaków z klubu mega zainteresowała, bo jednak byłam ciekawa o co chodzi. Historia Nate'a i Tillie jest po prostu całkiem inna, oni są całkiem inni od Bishopa i Madison, są bardziej, o wiele bardziej dojrzali. Niestety, żeby przeczytać Malum musiałabyś sięgnąć po Marionetkę i Tacet, bo bez tego nie połapiesz się w Malum.
      Ale jednak rozumiem, że nie każdemu te książki podpadają do gustu. Dzięki za twoją opinię! :)

      Usuń
  9. Po samej okładce zapisuje całą serię do przeczytania. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wiadomo kiedy będzie po polsku?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia