Uleczę twe serce - Tillie Cole



Uleczę twe serce
Tillie Cole
Wydawnictwo Editiored
Data wydania: 14.08.2018r.
Liczba stron: 376

Po skończeniu 1. tomu, chyba większość z nas chciała najpierw historię Flame'a. Jednak powiem wam, że przecież Ky też jest interesujący, czyż nie? Byłam ciekawa jak nasz niegrzeczny chłopiec będzie postępował z Lilah.

Uważam, że ta część jest lepsza od poprzedniczki ze względu na osobowość Kylera. Lubię go bardziej niż Styxa, nic nie poradzę. Kyler ma po prostu fajną osobowość. Jednak, to chyba na tyle. Tak naprawdę męczyłam tę książkę, nie dlatego, że jest gorsza od poprzedniczki. Jest lepsza. Ale to wszystko już mnie przytłaczało psychicznie. Przeczytałam 1/2 książki i miałam aż tygodniową przerwę, żeby zabrać się dalej. A skończyłam czytać z ulgą, że to koniec. Po prostu ta tematyka jest ciężka, a czasami zbyt... nie wiem, był wielki kontrast.

Chodzi o to, że przytłaczały mnie myśli Lilah. Była tak uparta co do tej swojej wiary i sekty, że nie mogłam tego znieść. Nie poddawała się, nie słuchała, że to wszystko było złe i kłamstwem. Trzymała się swojego zdania do ostatnich stron, co uważam, ze trochę zbyt szybko zmieniła zdanie, gdy przez 3,5/4 książki była tak wierna swojej sekcie.
Tak samo, uważam, że to było... nie wiem, okropnie mi się czytało cytaty Biblii w jakichś absurdalnych, okropnych sytuacjach. Czuję, że jednak słowa Biblii nie powinny być umieszczane w pewnych scenach, które są okrutne czy obrzydliwie. Rozumiem, że to jest część tej historii, pokazanie tej sekty... no ale jakoś... no nie.

Niestety jedna scena moim zdaniem była przegięciem. Odtworzenie sceny z Biblii, kiedy Maria przemywała Jezusowi stopy olejkiem i wycierała swoimi włosami. Tak tutaj mamy Lilah, która klęka przed Kylerem, i robi TO SAMO. Myje mu stopy olejkiem, wyciera swoimi włosami. Może pomyślicie, że się czepiam. Ale jednak powinniśmy trzymać się tej granicy i nie robić z sceny z Biblii takiego czegoś. To było... dla mnie niesmaczne. Po prostu jest granica, której w tym wypadku nie powinniśmy przekraczać.

Trochę też byłam zmęczona tym, że w książce pojawia się ta sama scena co w pierwszej. Pamiętacie porwanie Mae? No właśnie. Ciekawe, co się tutaj dzieje? To samo. Tylko inna osoba. Zastanawiam się czy w 3. części też będzie porwanie. Hm... pewnie tak, w sumie już mnie chyba by to nie zaskoczyło.

Także, no nie wiem. To nie ja, kochanie też zaczynało mi ciążyć, ale tutaj już naprawdę to odczułam. W sumie niby przeczytałabym historię Flame'a i Maddie, ale... chyba będzie jeszcze brutalniej, no bo to Flame... wiecie jaki jest Flame i co on ze sobą robi. Chyba nie mam siły na to by siedzieć w jego mózgu po prostu.


NAJLEPSZE CYTATY!

"Lekcja numer dwa: nie można ciągle siedzieć w bańce ochronnej. Życie ma więcej do zaoferowania. Tak żyłaś w tej sekcie, teraz zamykasz się przed światem tutaj. W pewnym momencie trzeba chwycić życie za jaja i ścisnąć je tak, jak  robi to zawodowa k**wa."

"Nie szukaj wymówek tylko po to, żeby wieść gówniane życie. To nie jest żadna filozofia. Jeśli czegoś nie lubisz, znajdź coś, co lubisz. Jeśli nie lubisz przebywać w czyimś towarzystwie, trzymaj się, k**wa, od niego z daleka. Chcesz zmienić swoje życie, to rusz dupę i je, k**wa, zmień."





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia