Kolorowanka? Niby nic... a jednak. - Dwór cierni i róż



Książka do kolorowania
Dwór cierni i róż
Wydawnictwo Uroboros
Data wydania: 19.09.2018r.
 
Nie spodziewałam się, że wydawnictwo wyda kolorowankę! Wiecie, jaka ona jest niesamowita? Po pierwsze, zawiera obrazki z trzech książek w serii, co jest super.

Moje pierwsze wrażenie to: jaka ta kolorowanka jest gruba! Wiecie, myślałam, że to będzie mega cieniutkie, a kolorowanka jest gruba, co ucieszyło wewnętrznego fana serii, który jest we mnie, bo im więcej kolorowanek tym lepiej. Po lewej stronie są kolorowanki, a po prawej są króciutkie fragmenty (z książek), które dotyczą któregoś obrazka. 

Same obrazki są niesamowite. Podziwiam wszystkich artystów, którzy mają talent tworzyć własnymi rękami takie cuda na papierze. Naprawdę, są one niesamowite, mają takie szczegóły, że mi by się nawet nie chciało rysować! To musi być mega pasja, żeby spędzać godziny nad kartką papieru. 

Jestem niesamowicie szczęśliwa, że ta kolorowanka może zdobić moją półkę. Gdy ją po raz pierwszy wzięłam w ręce, piszczałam z radości i przez dwie godziny miałam banana na twarzy i nie mogłam usiedzieć w miejscu. Ciągle tę książeczkę dotykałam, wąchałam, tuliłam, po prostu nie mogłam się nacieszyć. Jeżeli jesteście fanami całej serii Dworu cierni i róż, to jest konieczny must have. Bo ja nie wiedziałam co to jest radość z kolorowanki, dopóki jej nie miałam w rękach.

Co do samego kolorowania, to ja nie jestem artystką. Nie umiem rysować itp. Kolorować każdy umie.... ale nie mam pojęcia jakbym miała operować kolorami na jakiejś kolorowance. Na internecie widziałam już pokolorowane obrazki i wyglądały niesamowicie. Ja się po prostu boję, że zepsuję sobie obrazek i jeszcze jakoś nie mogę się przekonać, żeby dać coś koloru do nich. :D Szkoda, że nie są pokolorowane te obrazki, ale wtedy chyba ta książeczka kolorowanką by się nie nazywała, prawda?

Także chciałam powiedzieć tylko o niej kilka słów. Czy ktoś z Was ma ochotę się w nią zaopatrzyć? A może już ją posiadacie? Jeśli tak, jak Wam się podoba? :)


https://www.instagram.com/_thepowerofbooks_/

https://www.instagram.com/_thepowerofbooks_/
https://www.instagram.com/_thepowerofbooks_/
https://www.instagram.com/_thepowerofbooks_/


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia