Marionetka - książka autorki, która umie szokować.


Marionetka
Amo Jones
Wydawnictwo Kobiece
Data wydania: 17.05.2018r.
Liczba stron: 280

POPRZEDNI TOM:
SREBRNY ŁABĘDŹ

Ta książka jest specyficzna. Wiele ludzi ją nie lubi, nie może przez nią przebrnąć lub po prostu uważa, no wiecie, że jest dziwna. Bo jest dziwna. Dlatego bardzo lubię tę serię. Bo te książki są trochę psychiczne. A jeżeli są psychiczne, to to oznacza, że są inne. I nie są nudne. No bo są psychiczne. :)

Pierwsza część zostawia nas w niemałym zawieszeniu i szoku. Co dalej? Co dalej?

Po pierwsze, tutaj Madison tak się zmieniła... jestem z niej w połowie dumna. W połowie, bo zaczęła pić, ale nie tak że od razu można ją nazwać alkoholiczką. Po prostu nie mogła myśleć o przeszłości, którą zaczęła sobie przypominać, a tak bardzo się starała całe życie, żeby zapomnieć, więc szukała ucieczki. Ostatnia część się kończy jak Madison ucieka z Tate. I uciekły. Jednak wiadomo, że Elite King's Club ich znalazł. Wiadomo KTO je znalazł. Więc się nie nacieszyły "wakacjami". Wracając Bishop zauważył, że coś się zmieniło w Madison. Postanowił się dowiedzieć. Kolejną grą. I właśnie tutaj już miałam mały problem. Miałam troszkę dość tej zabawy w kotka i myszkę tak jak było w pierwszej części i miałam też tego dość, że Bishop i reszta nie odpowiadali na jej pytania. Myślałam, że z tej części znowu nic się nie dowiemy. Ale im dalej czytałam tym bardziej się myliłam. :)






I właśnie miałam napisać o Madison. Dziewczyna teraz postanawia wziąć sprawy w swoje ręce, nie chce być pomiatana. Więc zaczyna swoją grę. Jest silna. Mówi, że nikomu już nie będzie ufać, nikt jej nie zrani. I tutaj jej poklaskałam, byłam z niej dumna. Ale to wszystko zmienia się z Bishopem, bo... tutaj się zrobił taki... nie powiem, że dobry, bo jego czarna strona jest równie mroczna jak w pierwszej części, może nawet gorsza, ale tutaj już mu zaufałam. Jeśli w pierwszej części byłam cokolwiek sceptyczna, to tutaj byłam pewna, że mogę mu zaufać tak, jak Madison. Jego czyny w jakiś sposób to pokazały.

I muszę powiedzieć, że ta część strasznie mnie zaskoczyła. No kurczę, wszystkie fakty na temat pewnych osób, które były w pierwszej części, okazują się tu fałszywe. I za każdym razem otwierałam usta ze zdziwienia... i czytałam drugi raz, czy aby na pewno dobrze przeczytałam. :D Bo akcja zaczyna się napędzać, a osoby, których byśmy się nie spodziewali, zaczynają się pojawiać i trochę mieszać.

Przyjaźń dziewczyn również jest widoczna, jednak coś się stało z Tillie, nikt nie może jej znaleźć. Już na końcu pierwszej części bohaterowie nie mogli się z nią skontaktować, tutaj również.

Co do zakończenia. No nie mogę! Znowu to samo co z poprzednią częścią, po prostu mam ochotę już złapać kolejną książkę i czytać. Dobrze, że 3. część jest już po ang. Po prostu mam tyle pytań i jestem bardzo podekscytowana na trzecią część. :) 

Książka ta na pewno szokuje ale... czy nie macie czasami ochotę na coś innego i nowego? Bo ta książka zdecydowanie taka jest. I naprawdę można się dobrze bawić czytając z lekkim przymrużeniem oka na pewne rzeczy. :)


NAJLEPSZE CYTATY!

"Trust no one. Fear no one. Fuck everyone."


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia