Tacet a Mortuis - Amo Jones. Trzeci tom Elite Kings' Club.




Tacet a Mortuis
Amo Jones
Wydawnictwo Kobiece
Data wydania: 20.03.2019r.
Liczba stron: 368


Tajemnice odkryte.
Nowe sekrety jednak wypełzają na powierzchnię.
A pod nimi pytania... co dalej?

Na moim blogu opinii Tacet jeszcze nie było, a z okazji, że premiera tej części już w Polsce się pojawiła, chciałam powiedzieć kilka słów! :)

Marionetka zostawiła nas z  niemałym dramatem, ale oj nie, na tym się nie kończy. To się dopiero zaczyna. Madison dowiaduje się w końcu wielu prawd, szczególnie i o sobie, kim tak naprawdę jest, ale wiecie, nie tak łatwo żyć z wiadomością, że twoja druga połówka, w tym przypadku Bishop, ukrywa tyle sekretów ile się da. Mogło to denerwować, że w 1. i 2. części mamy same pytania bez odpowiedzi. Ta część wyjawia dużo... i jeszcze więcej. Madison to... Madison. Wkurzająca czasem ale z drugiej strony wiecie... ona jest na swój sposób silna. Przynajmniej się stara być. Mi tam nie przeszkadzało, gdy ulegała... hm. Pokusom. :D

Czekałam na tę część bardzo, jednak w moim odczuciu, wyszła słabiej niż poprzednie części. Dużo się nudziłam, szczególnie po środku i przy końcówce, jednak, ojoj, to co się działo przy końcówce, w ostatnich rozdziałach, to trzymajcie mnie i moją otwartą szczenę. :D WOW. No, Amo po prostu zaskakuje czytelnika. I wiecie? Nigdy nie możecie się spodziewać co wykombinuje.

Denerwował mnie fakt, że Madison tak łatwo wybaczała Bishopowi. Dowiadujemy się co on zrobił, a raczej z kim, na początku książki, i oczywiście złościła się, strzeliła focha, na którego zasługiwał... ale potem gdy znowu coś zatajał ona naprawdę była szybka by mu wybaczyć, ulegała mu jak potulny kotek. Czasami brakowało mi jej pazura, jej stanowczości i niezależności, by stanęła w końcu na swoim.

Mamy wiadomości o Tillie, a dzieje się sporo. :D SPOOOOROOO. Jej wątek mniej najbardziej zainteresował w tej książce ale co mogę powiedzieć, jestem #teamtillie. :) Zachowanie Nate'a mnie zaskoczyło, bo kiedyś się zachowywał inaczej, no ale hm. Nasz Król również ma swoją ciemną stronę.

Usunięta scena... na 100% nie każdemu się spodoba. :D No bo to w sumie jest chore. Jednak... już się przyzwyczaiłam do stylu Amo i mnie to wcale nie zdziwiło. A powiem, że podkręciło atmosferę... i temperaturę powietrza. :D

Końcówka zostawia nas jak zwykle, z niesamowitym apetytem na następną część... MALUM! Historia Nate'a i Tillie! Miałam już okazję tę książkę przeczytać, niżej na moim blogu znajdziecie recenzję. Powiem Wam, że ich historia jest jeszcze bardziej niesamowita i pokręcona. Mega pokręcona!

Cała seria jest w pewien sposób moim zdaniem niepowtarzalna, bo jednak jest to coś innego, coś co nie każdy autor miałby odwagę napisać. Jednak przyznam się sama, że mimo tego, że bardzo lubię tę serię, dalej nie rozumiem idei Królów, jaka jest ich rola tak naprawdę we świecie. Ale to taki mały szczegół. Ta tajemniczość jednak tej książce daje nową atmosferę. :)

NAJLEPSZE CYTATY!

"We do that, replay the memories we have of someone because it makes us feel closer to them. We try to grasp onto every piece we have of them because we're afraid that they'll disappear."


21 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z pierwszym i drugim tomem a widzę, że warto sięgnąć po tę serię.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i się przekonać czy się spodoba. :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna okładka. Wpisuję całą serię na listę "do przeczytania"

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie zdobyć ten tom i poznać zakończenie bo kocham tę historię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do tej pory uważam, że bardziej niemoralnej i pokręconej serii to chyba nie ma xD
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha coś w tym jest, ale i tak czytałam równie pokręcone. :D

      Usuń
  5. Pierwsza i druga część mi się nawet, nawet podobała, więc chciałabym w przyszłości sięgnąć i po trzecią XD Choćby z czystej ciekawości :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Irytuje mnie postać Madison, Bishopa w sumie też. Dlatego też nie spieszy mi się z lekturą tego tomu, choć kiedyś z pewnością po niego sięgnę po dwa poprzednie są w mojej biblioteczce, trochę łyso byłoby pozostawić je same :D

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tom pierwszy był dla mnie tak benzjdziejny, że wciąż się dziwię dlaczego powstaje kontynuacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale z chęcią się skuszę. Świetna recenzja!
    Dodaję bloga do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka niczym z Piratów z Karaibów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam okazji przeczytac tej ksiazki :)

    Dodaję Twój blog do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, moja rekomendacja <3. Jestem uzależniona od Amo Jones i jej książek. Czekam już na Malum part 2, apo tej okładce, którą ostatnio zobaczyłam to OOOOH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! <3 Ta okładka to cudo, gapiłam się chyba przez kilka minut. Nie mogę się doczekać!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia