Trust Again - Mona Kasten. Czy książka może być jescze piękniejsza?




Begin Again
Mona Kasten
Wydawnictwo Jaguar
Data wydania: 06.06.2018r.
Liczba stron: 344


To jest już oficjalnie moja nowa miłość.
Ta seria.
Jest taka piękna, ma wszystko, co potrzebuje mieć, bym z czystym sercem i z ogromnym zachwytem dała jej... 10 gwiazdek. Szczególnie Trust Again.

Mam dla Was wyzwanie. Rzućcie wszystko. Cokolwiek macie zaplanowane, by czytać następne, odłóżcie to, a zabierzcie się za tę książkę. Za tę serię. Nie musicie czytać po kolei, bo te trzy książki są o innych bohaterach, aczkolwiek polecam Wam zacząć od początku. Ponieważ super poznajemy osobowości wszystkich bohaterów, nie tylko głównych ale i pobocznych, którzy są ważni. Tutaj jest moja recenzja 1. części Begin Again.

Trust Again to dla mnie książka idealna. Tak bardzo zakochałam się w Dawn i Spencerze, że to jest aż niemożliwe. Uwielbiam ich zalety i ich wady. Kocham ich.

Uwielbiam jak została przedstawiona postać Dawn na przestrzeni książki. To osoba, która w ukryciu pisze opowiadania, na nich zarabia, ma fanów w internecie. Tylko, że są to opowiadania erotyczne. Pisze pod pseudonimem. Ogromnie boi się krytyki swoich przyjaciół, którzy stali się dla niej ważną częścią jej życia, więc im o tym nic nie powiedziała. Ten strach przed pokazaniem prawdziwej siebie niestety ma swoją przyczynę. Były facet. Którego nienawidzę. Jednak wszystkie jej obawy i cały ten strach jest uzasadniony. I to jak ona się rozwija na przestrzeni książki rozgrzewa mi serce. To jak przyjaźń z tak wspaniałymi osobami wpływa na to, że w końcu Dawn pozwala sobie być prawdziwą sobą. Bo w końcu sobie uświadamia, że jej przyjaciele są prawdziwymi przyjaciółmi. Takimi, którzy ją akceptują i wspierają całym sobą. Którzy nie będą ją krytykować.
Przyjaźń w tej serii jest tak przepięknie opisana, że to aż boli. Boli, jak piękna i szczera jest. Jak każda osoba w tej paczce chce się czuć ważna i właśnie ważnym się czuje, ponieważ każda osoba w grupie przyjaciół jest szczera, dobra, przyjacielska. To po prostu piękne.

Spencer jest po prostu kochany.
I tak mogłabym to w tym miejscu zostawić, ale nie, muszę o tym przepięknym człowieku coś powiedzieć. On jest niesamowitym, serdecznym, cudownym chłopakiem. To on jest promyczkiem w grupie przyjaciół. To on zawsze się śmieje, rozbawia, jest zabawny i jest również taką opoką, skałą. Zawsze możesz na niego liczyć, a on nigdy nie odmówi ci pomocy. To on złagadza spory. Jest takim fundamentem.
Żyje pełnią życia. Dla niego każdy dzień jest nową szansą. (<3) Czy już mówiłam, że go uwielbiam i kocham? Jest najlepszym człowiekiem. Jednak jego przeszłość... kompletnie się po nim nie spodziewałam, jaki był wcześniej. To było bardzo smutne i tragiczne. A jego teraźniejsza postawa wobec życia... czy tacy ludzie w ogóle jeszcze istnieją?

W książce głównym problemem jest zaufanie Dawn. Było jej naprawdę zaufać pod względem miłosnym nawet takiemu człowiekowi jak Spencer. Niektórych może czasami denerwować to, że po prostu nie odpuści, nie da im szansy, nie pozwoli sobie na miłość. Ale ja ją całkowicie rozumiem. Jej zaufanie naprawdę zostało straszliwie zszargane w przeszłości i czasami miłość dla niektórych jest po prostu za trudna. Bo skąd pewność, ze jakaś osoba cię nie skrzywdzi?

Jednak była odważna. Byłam z niej dumna kiedy jej bariery opadały. Powoli zaczęła ufać swoim przyjaciołom. To niesamowite było obserwować rozwój tak młodej osoby.

Kocham tę książkę, wiecie? Jest wzruszająca, chwytająca za serce, pełna humoru, pokazuje piękne więzi no i oczywiście łapie za romantyczne serca. Jak dla mnie? Ideał.

NAJLEPSZE CYTATY!

"Nie możesz tak po prostu uciekać. Masz dwadzieścia lat. Dwadzieścia. Masz prawo popełniać błędy, ba, powinnaś je popełniać. Po to właśnie ma się dwadzieścia lat. Ale nie możesz stać nieruchomo i nie robić nic. Bo to ci gwarantuję: jeżeli zatrzymasz się na tym etapie, nigdy nie będziesz naprawdę żyć. Albo zaczniesz, gdy będzie już za późno."
 
"Nie miałem okazji udowodnić ci, że miłość bywa inna. Nie pozwoliłaś mi na to. I nie mam już siły tłumaczyć ci, że może być inaczej. Zwłaszcza że wcale nie chcesz zostawić przeszłości za sobą."

"To, co cię spotkało, było okropne i zrozumiałe jest, że straciłaś zaufanie do ludzi, ale nie możesz teraz w każdej trudniejszej sytuacji poddawać się bez walki. Nie tak wygląda życie. Nigdy tak nie wyglądało."


27 komentarzy:

  1. Moze nie rzuce wszystkiego, ale z chęcią przeczytam proponowaną książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz mnie przekonałaś tą recenzją. Ta książka musi mieć coś w sobie. Przeczytam w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest urocza, piękna, pełna emocji i z niesamowitymi bohaterami. Więcej nie trzeba! :)

      Usuń
  3. Na pewno w przyszłości przeczytam całą serię. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Nie można tak po prostu przejść obok tych książek obojętnie! :D

      Usuń
  4. Ta książka to moja ulubiona z tej serii <3 Dawn i Spencer są po prostu cudowni <3 Też ją kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też ich kocham, to już chyba widać. Są cudowni.

      Usuń
  5. Jest to mój ulubiony tom z całej serii Again :) Pokochałam i historię i bohaterów :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Kurczę, ta książka naprawdę była boska. :) Teraz przede mną Feel Again. Aż nie chcę się rozstawać z tymi bohaterami.

      Usuń
    2. Feel again też Ci się spodoba :D Według mnie przełamanie stereotypów i coś nowego :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dużo wokół niej szumu, teraz rozumiem dlaczego. :)

      Usuń
  7. Zapisuje sobie tą serię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    Eli z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że ta książka wywarła na tobie mega pozytywne wrażenie! Będę musiała przeczytać 💞

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, uwielbiam!! Muszę jeszcze tylko nadrobić trzeci tom :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną również jeszcze trzeci tom! I jestem mega, mega podekscytowana, by go przeczytać.

      Usuń
  10. Mam ją w planach :D Tylko kiedy te plany zrealizuję to ja już nie wiem :(
    Ale widząc zewsząd pozytywne opinie, moja ciekawość wzrasta tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto znaleźć na nią czas, obiecuję, że żałować nie będziesz. :)

      Usuń
  11. Pierwszy tom niekoniecznie przypadł mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szkoda. Ale jeśli wrócisz do tej serii, to mam nadzieję, że ta część będzie dla ciebie lepsza. :)

      Usuń
  12. Kocham tę serię całym serduszkiem! Ma w sobie to coś, że pozostaje z tobą na dłużej. Pierwszy i trzeci tom są moimi ulubionymi, ale historia Dawn i Spencera też była cudowna.

    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trzeci tom się tobie spodobał, bo się niedługo za niego zabieram, ale ta książka jest taka cieniutka! :O

      Usuń
  13. Jak Tobie tak się spodobała, to muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia