Begin Again - Mona Kasten. Czyli jak to jest przeczytać coś cudownego.




Begin Again
Mona Kasten
Wydawnictwo Jaguar
Data wydania: 28.02.2018r.
Liczba stron: 351


Okej, więc do tej książki przekonały mnie opinie. Każdy zachwalał tę książkę jak i kolejne części, aż w końcu dostałam ją w prezencie i skakałam do nieba. :D

Ta książka jest CUDOWNA.

Naprawdę się nie spodziewałam, że będę czytać jak zahipnotyzowana. Nie spodziewałam się, że kompletnie nie będę się nudzić! Wiecie jaka to jest rzadkość, kiedy w KAŻDYM rozdziale książki dzieje się coś fajnego? Tak, że się nie mogłam oderwać od czytania, bo wiedziałam, że następny rozdział ma coś fajnego i musiałam czytać dalej. :D

Kiedy na tę książkę teraz patrzę, uśmiecham się. Bo to taka dobra książka. Znalazłam kilka schematów, które powtarzają się w New Adult, ale wiecie... już ich nie pamiętam. Spycham na bok. Bo te małe schematy się wybacza, gdy się czyta taką super treść. Gdy się czyta o takich super bohaterach.

Fabuła.
Główni bohaterowie.
Bohaterowi poboczni.

Wszystko to jest tak świetnie zrobione w całość, że naprawdę jestem pod wrażeniem, dawno takiej książki nie czytałam.

Podobało mi się to, jacy barwni są wszyscy bohaterowie książki. Oprócz Allie i Kadena, również poboczni bohaterowie. Kocham ich! Dawn jest taką super dziewczyną, Scott, oczywiście gej, ale przymróżamy oko, również jest taki boski. No i przyjaciele Kadena. Spencer. :D Oj, Spencer, Spencer. Ethan i Monica... <3 Wszyscy w tej książce po prostu rządzą.

Głwówni bohaterowie mają ciekawą przeszłość. Podobała mi się postać Allie. Dziewczyna, która szuka wolności. Ona nie tylko wyjechała na studia, ona wyjechała po wolność. Po poczucie niezależności i decydowania o sobie, podejmowania własnych decyzji. Widzimy jak się zmienia, chociaż są ciężkie momenty. A jej przeszłość i rodzice... to naprawdę ciekawy wątek, który kupił mnie całkowicie. Bardzo mi się podoba, jak autorka poprowadziła Allie w tym kierunku. Ona ma super osobowość, nie jest nudna. Jest wyjątkowa. Razem z nią doświadczamy również jej upadki. To wszystko było tak prawdziwie pokazane, nie ma koloryzowania.

Kaden to gburowaty chłopak, któremu ciągle nic nie pasuje. :D Jest schematycznie ucharakteryzowany, ma tatuaże no i jest takim bad boy'em. ALE. Jest słodki. I chwile z nim i z Allie są po prostu boskie. UWIELBIAŁAM ich konwersacje i przekomarzanki. 

Naprawdę ta książka to takie cudo... nie wiedziałam, że tak będę wzdychać. :D I nie mogę się doczekać czytania kolejnej części, jestem tak podekscytowana, by poczytać o Dawn i Spencerze! Oni są świetni. 

Powiedzcie mi teraz, ten kto czytał, która część jest dla Was najlepsza? :D

NAJLEPSZE CYTATY!

"Cały czas rozkminiasz w głowie, co sobie inni o tobie pomyślą, ale ani przez chwilę się nie zastanowisz, czego sama naprawdę chcesz. A czasami naprawdę warto zrobić coś dla siebie."


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia