Nieprzekraczalna granica - kontynuacja Pułapki uczuć niezastąpionej Colleen Hoover.





Nieprzekraczalna granica
Colleen Hoover
Wydawnictwo WAB
Data wydania: 18.02.2015r.
Liczba stron: 304


POPRZEDNI TOM:
PUŁAPKA UCZUĆ


Piękna kontynuacja książki autorki, którą no po prostu kocham. Dlatego, że kocham jej książki. Szczególnie uwielbiam tę właśnie trylogię. Pierwsza część ma swoje miejsce w moim sercu, tak jak i ta, druga część. Ponieważ ta książka jest boska i trzyma taki sam poziom jak pierwsza część.

Ta część pokazuje jak ciężkie chwile mogą być w związku. Pokazuje to, że trzeba walczyć o miłość swojego życia tak, jak zrobił to Will. Po prostu czułam ich sytuację, czułam emocje Willa i Lake, którzy oboje przechodzili przez trudny czas. Czułam ich wielką miłość po prostu na wskroś. Taka miłość jest wyjątkowa i każdy chciałby ją doświadczyć. Ponieważ to jakie stosunki wobec siebie mają Will i Lake jest po prostu niesamowite i piękne. A Will i jego pomysły na randki... no rozwalają system. :D





Kocham ich młodszych braci, ale również i nową bohaterkę Kiersten i jej mamę Sherry. Ta mała dziewczynka jest taka silna, pozostaje zawsze sobą i lubi to jaką jest osobą. Jest pewna siebie, ale też gdy jest prześladowana w szkole, nie daje sobie napluć... i właśnie podziwiam tę małą dziewczynkę.
    
Nie mogę nie wspomnieć o mamie Lake... której obecność jest również obecna w tej części. To co zrobiła nie tylko dla Lake ale i dla Willa jest przepiękne i sentymentalne. Postanowiła być w ich sercach i postanowiła im pomóc nawet, gdy ona nie może. I okazuje się, że z tej pomocy ciągle bohaterowie korzystali.
    
W tej książce... tej krótkiej książce jest tyle pokazane... np. przyjaźń. Gavin i Eddie... są super przyjaciółmi z Lake i Willem. Aż się marzy, żeby mieć takich przyjaciół, bo relacja tej czwórki jest bardzo silna i piękna. Ale jest też pokazane, że tych co bierzesz za przyjaciół tak naprawdę nimi nie są (tutaj się odwołuję do byłej dziewczyny Willa i Reeca).
    
Książka jest cudowna, jestem naprawdę zakochana w tych dwóch książkach i historii w nich przedstawionej. Pokazuje, że mimo tylu problemów nastanie w końcu coś dobrego. Pokazuje taką siłę miłości, że każdy powinien brać z niej przykład. Ta historia jest NIESAMOWITA. 


 NAJLEPSZE CYTATY!

"A zatem, nie zamierzam przepraszać za to,
że kocham w tobie te wszystkie rzeczy niezależnie od tego, jakie stoją za nimi
powody czy okoliczności.
I nie, nie potrzeba mi dni ani tygodni, ani miesięcy
na rozmyślania o tym, dlaczego cię kocham.
Odpowiedź jest dla mnie łatwa.
Kocham cię ze względu na ciebie.
Ze względu
na wszystko.
Wszystko,
czym jesteś."

"Gdybym był stolarzem, zrobiłbym ci okno do mojej duszy.
Ale zostawiłbym je zamknięte,
więc za każdym razem, gdy próbowałabyś przez nie zajrzeć…
widziałabyś tylko swoje odbicie.
Widziałabyś, że moja dusza
jest odbiciem ciebie..."

"Miłość jest najpiękniejszą rzeczą na świecie. Niestety, jest także jedną z tych, które najtrudniej utrzymać, i jedną z tych, które najłatwiej utracić."

"Czasami w życiu zdarzają się rzeczy, których nie planujemy. Wszystko, co możesz teraz zrobić, to pogodzić się z tym i zacząć układać nowy plan."

"Dopóki Cię nie spotkałem, nie wiedziałem, co to jest życie. Nawet nie miałem pojęcia, że w ogóle nie żyłem. Zupełnie jakbyś pojawiając się, obudziła moją duszę."





    

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia