Królowa cieni... akcja nie spowalnia! - Sarah J. Maas




Królowa cieni
Sarah J.Maas
Wydawnictwo Uroboros
Data wydania: 02.06.2016r.
Liczba stron: 848

Macie dość serii Szklanego tronu? MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE! :D
Kto nie czytał zapraszam do poprzednich tomów, choć ta recenzja spojlerem nie jest. :)

Baaardzo dużo się tu działo, aż nie wiem od czego zacząć tak naprawdę. Jest wiele do powiedzenia, jednak nie mogę zebrać słów. :D
Najlepsze w tej książce to akcja. Wiele się tu naprawdę dzieje, nie ma nudy, ciągle nowe rzeczy do zrobienia. Pojawia się Arobyn i Aelin ciekawe akcje z nim wyczynia. :D W scenach z nim nie mogłam się nadziwić jaka ona była sprytna! Aelin to mistrzyniu sprytu i tak jej tego zazdroszczę... Jest niesamowicie mądra, przebiegła, silna... chyba to nie przesada, że ją troszkę kocham. :)

Chaol.
Nie spodziewałam się też aż takiej nienawiści Chaola do Aelin. Niby go rozumiem, ale czasami przesadzał, jednak wiadomo, że w ich sytuacji, wiele się działo i bohaterzy byli pod wielką presją. Jednak jest on trudną postacią i w sumie wiele rzeczy trudno mu przebaczyć. Nie umiem go tak naprawdę ocenić, bo wątpię, że każdy z nas zachowałby się honorowo. Musimy pamiętać jednak, że jest młody i nie każdy jest idealny. Aelin też popełniała wielkie błędy.

Natomiast...zakochałam się w Aedionie. <3 I pojawia się też nowa postać -  Lysandra, której historia was wzruszy. Ten kto czytał opowiadanka troszkę się tutaj zaskoczy.. Ta dziewczyna jest bardzo silna i polubiłam jej postać. :o
Manon, Manon, Manon... pokazała pazurki, już w tej części nie nudziłam się jej historią. Jeśli trzecia część kogoś tu zniechęciła z jej powodu... dajcie szansę tej części, bo tutaj Manon rządzi. Rozkręciła się dziewczyna i to bardzo. Moja nowa ulubiona bohaterka. Elide też jest ciekawą postacią, jestem bardzo ciekawa jak potoczą się jej dalsze losy... bo ona tak naprawdę miała zawsze tak ciężko... Trzymam za nią kciuki.



Co do Rowana, mam do niego sentyment, jednak nie mogę powiedzieć, że jestem w nim zakochana. :D W porównaniu do Rhysa z Dworów. Jakoś czuję, że autorka nie przedstawiła mi aż tak dogłębnie jego postaci, ale mimo to bardzo go lubię. No i ma władczy charakter, a to dodaje mu uroku. :D Mam nadzieję, że duże zakochanie przyjdzie w piątej części. Ten, kto przeczytał 5. część powiedzcie, czy się nie mylę. :D
 
Prawie zapomniałam o Dorianie! Chłopaku... ile ty mi stresu nasporzyłeś. Naprawdę z nim to jest adrenalinka, bardzo się o niego martwiłam, nie tylko ja z resztą. Najbardziej Chaol go chronił i spodobało mi się to, że zawsze stał przy jego boku. :)Ale serio...WOW. Nie wierzę w to, co się z nim tu działo. Tak naprawdę, jestem w szoku i dalej stres we mnie został... :)

NAJLEPSZE CYTATY!

"Dzięki Tobie chce mi się żyć, Rowan - rzekła cicho - Nie przetrwać czy istnieć. Żyć."

"I tak oto świat się skończył.
Zaczynał się kolejny."

"He could offer her nothing but the truth. -You will make mistakes. You will make decisions, and sometimes you will regret those choices. Sometimes there won’t be a right choice, just the best of several bad options. I don’t need to tell you that you can do this—you know you can. I wouldn’t have sworn the oath to you if I didn’t think you could."
(rozpłynęłam się <3)

"- What was it like? To love.
- It was like dying a little every day. It was like being alive, too. It was joy so complete it was pain. It destroyed me and unmade me and forged me. I hated it, because I knew I couldn't escape it, and knew it would forever change me. And that witchling.. I loved her, too. I loved her in a way I cannot describe - other than to tell you that it was the most powerful thing I've ever felt, greater than rage, than lust, than magic."
:'( <3

"Let's go and rattle the stars."

" Nie ma co patrzeć w przeszłość, Chaol. Nikomu to w niczym nie pomoże. Musimy iść do przodu.
(...)
- A co poczniemy, gdy w istocie będziemy iść do przodu - odezwał się - a po drodze będziemy natrafiać na coraz więcej bólu i rozpaczy? Co jeśli czekają nas starcia z coraz większymi koszmarami?
Aelin spoglądała na północ, jakby mogła dostrzec drogę do Terrasenu.
- Wówczas trzeba będzie bardziej się postarać."


     

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia