Gus Kim Holden




Gus
Kim Holden
Wydawnictwo Filia
Data wydania: 07.09.2016r.
Liczba stron: 500





























Kim Holden znowu powaliła mnie na kolana. Opadła mi szczęka i musiałam ją zbierać z podłogi :). Po prostu fenomenalna opowieść, Kim stworzyła swoją własną legendę, jestem jej bardzo wdzięczna za to, że napisała dwie świetne książki, które oplotły moją duszę. Dosłownie. Ta książka, jak 
i "Promyczek" ścisnęły moje serce i nie chciały puścić.






To, co przeżywał Gus po stracie Kate, przeżywałam razem z nim. Mocno się wczułam w jego sytuację. To było intensywne. Czułam, jakbym to ja straciła Kate, osobę, która zmieniła wszystko w moim życiu. Gus stracił nadzieję, cierpiał tak bardzo, że chciał przestać myśleć, a robił to pijąc, paląc, biorąc narkotyki, ale też spędzając noce z przypadkowymi dziewczynami. Nie mógł sobie poradzić, naprawdę mu współczułam.

Autorka prowadzi nas przez czas stopniowego uzdrawiania. Rany Gusa leczyły się powoli i ja odczuwałam proces leczenia razem z nim. Gus spotkał na swojej drodze piękną dziewczynę, która wpłynęła na niego w taki sposób, że zmieniał się w starego, dawnego Gusa, którym był przy Kate. Zaczął ponownie żyć dzięki kobiecie, za którą nie przepadał i to z wzajemnością. Cieszę się, że ich relacja rozwijała się powoli. Jestem zadowolona, że Gus stał się ponownie dobrym człowiekiem. Możemy lepiej poznać jego osobowość, to jak chce pomagać wszystkim bezinteresownie, jest uprzejmy i po prostu kochany. Dba o ludzi, by ich też uzdrowić. Tworzy muzykę, by uzdrawiać innych ludzi. By przenieść ich w świat magii. Jeszcze tatuaż, który zrobił Gus, był czymś niesamowitym. Piękna książka.

Cieszę się ze spotkania ze wszystkimi osobami z życia Kate. Jej znajomy ze studiów oraz Keller ze Stellą. Wszystko dobrze się układa. Wszystko zostało uzdrowione. Teraz wspomnienia są radością. Nie ma już bólu.
Cudowna.
Pokazuje jak żyć pełnią życia, wziąć się za życie. Zacząć działać. Nie siedzieć w miejscu. Bo tylko wtedy można osiągnąć szczęście, gdy zaczniemy działać.







NAJLEPSZE CYTATY!

"Masz tylko jedną szansę w tym cyrku zwanym życiem. Nie siedź na widowni, przyglądając się przedstawieniu. Wskakuj na scenę i bądź wielki. Właśnie tam znajdziesz ogień."

"Każdy dzień to okazja, by tworzyć legendę. Kluczem jest włożony w to wysiłek."

"Moje szczęście, moje życie jest wyłącznie w moich rękach. Nikt o nie nie zadba. Tylko ja mogę je budować lub niszczyć. 

To wybór.

Wybór, który wymaga działania w zamian za nagrodę. Bezczynność i spoczywanie na laurach prowadzą do przeciętności."

"Życie polega na wykorzystywaniu chwil. Robieniu tego, co się chce i co konieczne. Nie mam zamiaru się ukrywać. Nie chcę się wahać. Pragnę po prostu żyć."

"Posłuchaj, chłopcze. Powiem i coś o życiu, chłopcze. W ciągu tej podróży spotykamy wiele osób. Niektórzy to padalce, ale niektórzy są wyjątkowi. Jeśli znajdziesz taką wyjątkową osobę, nie bierz niczego za pewnik, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy czas z tą osobą dobiegnie końca. Spędziłam ponad pięćdziesiąt lat z moim Fritzem. Pięćdziesiąt wspaniałych lat. Kiedy zmarł, przez kilka miesięcy byłam zagubiona. Zatraciłam gdzieś swój ogień. Jednak kiedy zdałam sobie sprawę, jak krótkie jest życie, musiałam dokonać wyboru. Mogłam trwać w nieszczęściu lub ponownie cieszyć się istnieniem. - Ściska moją dłoń jeszcze mocniej. - Jeśli chcesz, szalona staruszka da ci radę: nikt prócz ciebie nie rozpali twojego ognia, chłopcze.- Przygląda mi się uważnie szarymi, zamglonymi oczami.- Spraw, by twoje życie było coś warte."

"...Na tym polega sekret, rób, co kochasz, a nie będziesz musiał pracować. W życiu nie chodzi o ograniczenia. Chodzi o wciśnięcie pedału gazu..."

"Czasami działanie jest cholernie ciężką walką, jednak właśnie wtedy opłaca się najbardziej. Właśnie wtedy dzieją się wielkie rzeczy. Nie rzeczy dobre... lecz legendarne."

"..Kocham cię po cholerne korzenie duszy i z powrotem. Jesteś częścią mnie. Prawdopodobnie lepszą częścią..."


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia