Hard Eve Jagger




 Hard
 Eve Jagger
 Wydawnictwo Kobiece
 Data wydania: 18.08.2017r.

Ta książka to coś dla tych, którzy chcą się oderwać od nudnej, szarej rzeczywistości, którzy szukają coś lekkiego, mało wymagającego. "Hard" to taki romansik, oczywiście przewidywalny, ale... wciągający.

Jamie, brat Cassie ma dług u Rydera, który ma kilka klubów oraz prowadzi nielegalne walki. Ryder domaga się spłaty długu i tak poznaje Cassie. Dziewczyna chce pomóc bratu, dlatego składa Ryderowi propozycję pracy u niego. Jednak w godzinach pracy wiele się dzieje, a oboje są dla siebie atrakcyjni. Wspólnie przyciągnie powoduje, że nie mogą przestać o sobie myśleć.

Książka mi się podobała, ale oczywiście nie była zbytnio wybitna. Cassie mnie nie wkurzała, przynajmniej na początku, bo potem jednak denerwowało mnie to, że ukrywała zbyt wielkie tajemnice, by się nimi nie dzielić. Ryder był z nią szczery, a ona do samego końca nic nie mówiła. Zastanawiam się czy, gdyby nie sytuacja, w której się wydała, powiedziałaby prawdę Ryderowi. 



Akcja jest szybka i ciekawa. Podczas czytania się nie nudziłam, byłam za to zainteresowana fabułą. Dodatkowo książkę bardzo szybko się czyta, jest cieniutka, a język jest prosty.

Tak naprawdę książka jest dobra, ale gdybym miała cofnąć czas nie sięgnęłabym po nią z tego względu, że lubię książki, które mogę zapamiętać i coś po sobie zostawiają. "Hard" taką książką nie jest, ale jest dobra dla tych, którzy chcą się rozluźnić i przeczytać coś niezobowiązującego.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia