Nowa książka KIM HOLDEN!




Tytuł: The Other Side
Autor: Kim Holden
Data wydania: JUŻ DOSTĘPNA! <3



Amazon US: https://amzn.to/2MAkXDg
Amazon CA: https://amzn.to/31fRdyD


Goodreads #TBR ➜ https://www.goodreads.com/book/show/45310112-the-other-side?ac=1&amp;from_search=true

 
Nareszcie!
Stało się!
Nawet nie wiecie, jak się cieszę.
Kim Holden, kazała nam długo czekać na nową książkę i.... o to ona!


OPIS:
Denver, Colorado
1987
There are two sides to every story.

The surface reality that’s presented to the world.
And then there’s the other side.
The real one.
The one that matters.
Seventeen-year-old, self-proclaimed asshole, Toby Page, is alone.
No friends.
No family.
He trades maintenance work in exchange for room and board.
Every day he fights demons no one else can see.
Every day he wants to give up.
But he can’t.
Not yet.
When Alice Eliot moves in downstairs, she offers Toby some light in his dark
world.
At a crossroads and barely hanging on, it’s hard to have perspective.
It’s difficult to see your own worth when you’re the villain in your story.
Luckily for Toby, Alice brings things out in him that no one else ever has.
As the two sides of Toby’s story are revealed, and the full reality comes into
view, truth is gained.
Improbable alliances prove that kindness is fundamentally human.
Unlikely heroes emerge.
The question is, Will it all be enough to save him?





I jak Wam się podoba? Co sądzicie o okładce i o opisie? Mi się wydaje, że to będzie super historia i naprawdę nie mogę się jej już doczekać!
 



13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się okładka, opis w sumie też. ;) Jeśli chodzi o autorkę to po przeczytaniu zaledwie dwóch powieści, w ciemno chcę przeczytać powyższą książkę. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Chyba każdy z nas ma autorów, po których książki sięgamy w ciemno. <3

      Usuń
  2. A ja jeszcze nie przeczytałam pozostałych książek tej autorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O Naprawdę warto, bo jej książki są niesamowite, a co więcej: niezapomniane. Do tej pory jej historie są w mojej głowie.

      Usuń
  3. Czytając wstęp do tej zapowiedzi poczułam, że powinnam zapoznać się z twórczością tej autorki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to koniecznie kochana! Ona ma niesamowicie wartościowe książki, Promyczka się po prostu nie zapomina, ta książka jest naprawdę... przepiękna.

      Usuń
  4. Czytałam Promyczka tej autorki, ale książka okazała się być dla mnie dużym rozczarowaniem. Ta jednak brzmi całkiem obiecująco, ale bałabym się ją przeczytać.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać. Warto dać jeszcze jedną szansę autorce. :)

      Usuń
  5. Koniecznie! Wydaje mi się, że ta książka zrobi niezły szum w Polsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeny jak ja bym to chciała przeczytać! Uwielbiam książki Kim Holden :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia