Revved - czy książka jest tak dobra, jak piszą?




Revved
Samantha Towle
Wydawnictwo Niezwykłe
Data wydania: 04.07.2018r.
Liczba stron: 440
 
Nie będę nikomu przybliżać fabuły tej książki, bo jestem pewna, że chyba większość z Was o tej książce słyszała, a jeśli nie, opis książki jest na internecie dostępny. :D Ja zaś opowiem, co czuję względem tej historii.

To... jest takie piękne, kiedy nie macie zbyt wielkich oczekiwań do jakiejś książki, a ona okazuje się niesamowita. To jest super uczucie, kiedy z czystym sercem dajecie książce wysoką ocenę, nie tylko z tego powodu, że wam się spodobała, ale dlatego, że dała wam coś do myślenia, lub coś wam uświadomiła. Bo ta książka była dla mnie pełna emocji i dawno czegoś takiego nie czułam.

Okej, teraz mogę wiele osób zdziwić. Jeśli Revved mam porównać do innej książki byłoby to Dwór mgieł i furii. Dlaczego? Bo czułam te same emocje. Czułam tak silne przywiązanie do Carricka i Andi, że sobie tego nie wyobrażacie. Gdy Andi mówiła, co czuła względem Carricka, ja czułam to samo względem niego. I odwrotnie. Bardzo zależało mi na bohaterach i na ich historii. Czułam się jakbym weszła w ich mózgi i to ja byłam Andi czy Carrikiem. Rozumiałam Andi. Rozumiałam Carricka. Nie brałam stron. Wiedziałam, że Andi robi źle i mogło to wkurzało niesamowicie, ale doskonale rozumiałam i się nie dziwiłam, że tak robi. Musimy pamiętać, że właśnie to, co większość z nas szuka w książkach, to bohaterów, którzy nie są idealni. I to, że Andi większość czytelników wkurzała swoim postępowaniem oznacza, jak prawdziwą jest bohaterką. Nie możemy rzucać na nią błotem, wczujmy się za to w jej sytuację. Ja ją rozumiem. I i tak ją podziwiam, za jej siłę. Carrick święty też nie jest, ale jego też rozumiałam doskonale. Kurczę, uwielbiam go. Także dlatego tę książkę bym porównała do Dworów, bo czułam to samo, te same głębokie emocje, które mnie konsumowały. Uwielbiam to uczucie i uwielbiam tę książkę.


Carricka bym porównała do Rhysanda. :D Wiem, że niektórzy nie lubią porównywań i nie kierujcie się tym aż tak, proszę, bo te dwie postacie się skrajnie różnią. Prócz jednej rzeczy. Kiedy kochają, kochają mocno i niezmiernie. Kiedy im zależy, zrobią wszystko. Niesamowicie mi było szkoda tego biednego chłopaka. Był tyle razy odrzucany, że mnie już to bolało. Ale kiedy wyznawał uczucia... to było takie intensywne, że jestem pod niesamowitym wrażeniem. To mój książkowy mąż, no nic nie poradzę. Dawno tak nie pokochałam głównego bohatera, był niesamowicie romantyczny i oddany i wrażliwy. Brak mi słów! Jego słowa zwalały z nóg. Gdyby ktoś do mnie tak mówił, od razu bym tę osobę poślubiła. :D

Ta książka jest długa. I kurczę, mi mało. Skończyło się i ja takie: to tyle? :( To była super historia, którą będę na pewno jeszcze czytać kolejny raz. Bo do takich emocji trzeba wracać. Wow. No ta historia była piękna. Historia Andi również, chociaż bolesna. Trochę jej zazdroszczę, bo była taka piękna i taka mądra i silna. Chociaż miała tyle załamek.. wiecie jak jej załamki były niesamowicie opisane? W ogóle Samantha Towle ma niesamowite pióro, jeśli chodzi o opisy emocji! Bo to, co czuli bohaterowie, czułam i ja i to było piękne, bardzo mi się to podobało. To, że się tak wczułam, jakbym ja była głównymi bohaterami, jakbym ja z nimi wszystko przeżywała. Także z czystym sercem i z bananem na twarzy, książka ta otrzymuje ode mnie piękne 10/10. 

NAJLEPSZE CYTATY!

"I used to think the only place I could truly feel alive was on track, but I now know different. I feel most alive when I'm with you. You challenge me. You make me the happiest I've ever been. You make me laugh like no one can. You love me like I didn't know possible. But most importantly, you make me a better man."

"Don't stay away from him because you're afraid of what might happen. It's a waste, and I know all about wasting time. Don't make the mistakes I made in life. Don't live a life filled with regret. Because regret does ugly, terrible things to people (..)."

"I've got to stop fearing the future and start living for today."

   

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia