Czaromaronik - kalendarz na rok 2018


Czaromarownik
Wydawnictwo Kobiece
Data wydania: 13.10.2017r.
Liczba stron: 448
















Witam wszystkich! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić ten o to piękny kalendarz, który widzicie powyżej. To nowy kalendarz, który powstał dzięki Wydawnictwu Kobiecemu.

Założę się, że większość z Was planuje różne rzeczy i bez tego się nie obejdzie. Bo planowanie jest bardzo ważną rzeczą, by być zorganizowanym i żeby wszystkie plany wyszły po naszej myśli. Ja jednak nigdy nie byłam zwolenniczką kalendarzy. Często je kupowałam z myślą "W końcu zacznę planować!", jednak kalendarze zawsze pozostawały puste... jakoś dawałam sobie zawsze radę bez planowania.

Szczerze, to gdy pierwszy raz zobaczyłam ten kalendarz... myślałam, że to książka. :D I to jest właśnie coś co mnie skusiło. Mieć piękny kalendarz, który nie dość, że wygląda jak książka, pachnie jak książka... to jeszcze ta okładka. To jest twarda oprawa, jednak kalendarz jest lekki! I czy to nie wygląda magicznie i tajemniczo? Okładka czarna... jeszcze te piękne wzory, które można poczuć pod palcami dotykając je. :D A ja jestem typem osoby, która zanim rozpocznie czytanie książek, musi podotykać, przytulić, pogłaskać. :) No i to wygląda jeszcze jak taka księga zaklęć. :) Naprawdę ślicznie to wygląda.

A wnętrze? Tak piękne jak i na zewnątrz. Znajduje się tam horoskop na rok 2018, ale też jest bardzo dużo stron, gdzie są opisane różne ciekawostki magiczne, np. coś o księżycu. Ale również jest wiele ciekawostek zdrowotnych, porad, przepisów... ten kalendarz jest idealny i nie nudny. Dodatkowo ma taki śliczny klasyczny wygląd, na zewnątrz elegancki, czarny, prosty z ozdobami, a w środku delikatny, przejrzysty, nie ma tam dużo wszystkiego. Idealny dla ludzi, którzy lubią prostotę i praktyczność. Idealny dla mnie. Nie wspominając również o tym, że każdy dzień ma przypisany sobie cytat. I te cytaty są piękne, moje ulubione znajdziecie niżej. Kalendarz jest piękny.




NAJLEPSZE CYTATY!

Twoje marzenia są warte wysiłku.

Tajemnica cudów polega na tym, że ci, którzy ich dokonują, zaczynają działać, mimo że nie wiedzą jak to osiągnąć.

Bądź wytrwała. Każdego dnia jesteś coraz bliżej celu.

Nie obawiaj się tego, co nieznane.

Sens życia polega na tym, by je przeżywać.

Idź za głosem serca.

Gorzej stracić szansę, niż ponieść porażkę.

Zwyciężają tylko ci, którzy wierzą w zwycięstwo.

Jeśli mocno czegoś pragniesz, masz też siłę, by to zrealizować.

Kiedy czytasz dobrą książkę, nie uciekasz przed życiem, a się w nim zagłębiasz.

Najlepsza zabawa łączy się zwykle z ryzykiem i popełnianiem błędów.

Upada ten, kto żyje naprawdę. Porażki są po to, by wstawać.

Jesteś tą, która powinnaś pokochać w pierwszej kolejności.

Słońce świeci zawsze, nawet wtedy gdy go nie widzisz.

Najciemniejsza noc pokazuje najjaśniejsze gwiazdy.

Nigdy nie wiesz, jak blisko jesteś spełnienia swoich marzeń, dlatego nigdy nie rezygnuj.

Zdecyduj, kim chcesz być, i pracuj nad tym.






Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia